DARMOWA WYSYŁKA W CAŁEJ POLSCE OD 299 PLN!!!

JAWNOŚĆ

Informacja nt zwrotu towaru

Drodzy Klienci,

w nawiązaniu do informacji opublikowanej na naszych profilach w Social Mediach w dn. 27 maja, br., informujemy, że przysługuje Wam prawo zwrotu produktów wprowadzonych po 20 marca br. z poniższej listy:

1. Aztec Łańcuszek do okularów

2. Boheme łańcuszek do okularów

3. Bransoletka Blue Lagoon

4. Bransoletka Braid Karma

5. Bransoletka Red Line with Pearl

6. Bransoletka Lucky Rope

7. Naszyjnik Boho Shells and Pearl

8. Łańcuszek do okularów Gold Line

9. Łańcuszek do okularów Gold Dots

10. Muszelkowy Łańcuszek do okularów


Uprzejmie informujemy, że zwrotu środków za zamówienie oraz kosztów wysyłki dokonamy wg kolejności zgłoszeń - nie później, niż w terminie 14 dni od daty zwrotu towaru wraz z formularzem zwrotu. 

Prosimy o wpisanie w formularzu kosztów poniesionych w związku z odsyłką wycofanego towaru.

Przepraszamy za niedogodności.


pliki do pobrania:

FORMULARZ ZWROTU PRODUKTÓW Z W/W LISTY

mail do kontaktu w sprawie zwrotu: 

bok@wishbone.pl

prosimy o zwrot na adres:

Wishbone Fine Jewellery,
ul. TARGOWA 76/17,
03-448 WARSZAWA

    Q&A

    1. Czy kupowałyście towar na platformie sprzedażowej AliExpress?

    Nie kupowałyśmy produktów wprowadzonych do naszej od zagranicznych dostawców. Zaopatrujemy się u polskich dostawców, dotychczas taka sytuacja nie miała miejsca.

    2. Czy wiedziałyście, że produkty dostępne w Waszej ofercie sprzedawane są na platformie sprzeażowej AliExpress?

    Nie miałyśmy wiedzy, że produkty, które zostały wycofane z naszej oferty są sprzedawane na zagranicznej platformie sprzedażowej. Niestety coś poszło nie tak i nie zweryfikowałyśmy dokładnie naszej oferty, nasz błąd, za który uprzejmie przepraszamy.

    3. Od jak dawna sprzedajecie produkty, które sprzedawane są w Chinach?

    Oferowane produkty które znalazły się również na innych platformach sprzedażowych były w naszej ofercie po 20 marca br. Po Waszej interwencji usunęliśmy je z oferty. Bardzo dziękujemy za Waszą czujność. Raz jeszcze przepraszamy.

    4. Czy produkty, które oferujecie są skopiowane z Chin?

    Czerpiemy inspirację z wielu źródeł, podróżujemy, obserwujemy, rozmawiamy z ludźmi, to jest nasz sposób na tworzenie kolekcji biżuterii dostępnej na WFJ.

    5. Czy kopiujecie wzory innych marek?

    Inspiracja jest jak impuls a obserwacja wszystkiego co nas otacza, często skłania do wykorzystania elementów, które gdzieś zobaczyłyśmy w przeszłości, staramy się na bazie własnych doświadczeń i obserwacji tworzyć koncepty WFJ, to nasz cel.

    6. Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot produktów usuniętych z oferty?

    Zwrot środków za zwrócony towar zostaną przesłane do 14 dni od daty otrzymania przez nas zwrotu wraz z formularzem. Wdrożyłyśmy specjalną procedurę mającą na celu jak najszybsze dokonanie zwrotów. Jeśli wypełniła Pani/Pan formularz i przesłała/ł na nasz adres wskazany w zwrocie towar, gwarantujemy zwrot środków do 14 dni od daty przyjęcia towaru. W razie pytań zapraszamy również do kontaktu mailowego pod adresem bok@wishbone.pl.

    7. Czy sprowadzałyście towary z Chin podczas pandemii Covid-19 ?

    Nie, taka sytuacja nie miała miejsca.

    8. Dlaczego pisałyście w swojej metryczce, że produkujecie w Polsce?

    Produkty, które dostępne są w naszej ofercie, pochodzą od polskich dostawców lub są produkowane w Polsce w pracowniach jubilerskich, z którymi na stałe współpracujemy. To nasz błąd, że nie znalazłyśmy czasu na zmianę naszej metryczki, jesteśmy w trakcie naprawy tego błędu. Przepraszamy za utrudnienia.

    9. Czy produkty, które posiadacie w swojej ofercie są wykonywane ręcznie?

    W naszej ofercie posiadamy kolekcję PREMIUM, jest ona wyjątkowa. Produkty z linii Premium w 100 % robione są ręcznie przez rzemieślników jubilerstwa, z którymi współpracujemy od dawna. Teraz jeszcze dokładniej pokażemy odrębną kategorię, w której znajdziecie wszystkie produkty wykonane ręcznie.

    10. Jak mogę sprawdzić czy produkt, który kupiłam jest wykonany ze srebra?

    Polskie prawo probiercze nakłada obowiązek wybicia próby na wyrobie z metali szlachetnych, czyli min. srebra (powyżej 5 g). Dlatego też w przypadku wątpliwości co do próby, najlepiej udać się do najbliższego jubilera, który przy pomocy specjalistycznych narzędzi oraz fachowej wiedzy określi próbę metalu, z jakiego dana biżuteria została wykonana. Materiał, z którego wykonane są nasze srebrne produkty można zweryfikować również w Urzędzie Probierczym.




    Koszyk

    Twój koszyk jest pusty.

    Dokonaj swoich pierwszych zakupów